Book Tag: Újévi fogadalmak 2020


2020

Kép forrása: 

 

Sziasztok!

A tavalyi évben sajnos, eléggé elhanyagoltam a blogot, bár ez inkább időhiányra vezethető vissza, mint nem akarásra. Akartam írni egy évértékelőt, de aztán Indigo (@Aoimomo ) kihívott egy Book Tag kitöltésére ezért úgy döntöttem, felejtsük el 2019-et és vágjunk neki az új évnek. Lássuk tehát, milyen könyves “fogadalmakat” tettem.

 

Újévi fogadalmak 2020

1. Egy író, akitől szeretnél olvasni idén, de eddig még semmit nem olvastál tőle:

milcke-mikoc582aj
Mikołaj Milcke

2. Egy könyv, amit mindenképpen szeretnél elolvasni:

utmutato_holgyeknek_a_kalozelethez_b1
Mackenzi Lee: Útmutató hölgyeknek a kalózélethez

3. Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni:

covers_368389
Nem igazán van ilyen. De, ha lesz hangulatom talán a Charlotte Brontë: Jane Eyre (újra)

4. Egy könyv, amit szeretnél újraolvasni:

covers_390918
Amy Harmon: Arctalan szerelem

5. Egy könyv, ami ezer éve várólistás és idén el akarod olvasni végre:

covers_113792
Brent Weeks: Az árnyak útján

6. Egy jó vastag könyv, amit beterveztél:


Robert Galbraith: Halálos fehér (számít, hogy már elkezdtem?)
Brent Weeks: Az árnyak útján

7. Egy író, akitől már olvastál és idén is szeretnél:

92878
Elizabeth Hoyt

8. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén:

covers_570592
Catherine Anderson: A karácsony fényei

9. Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is 2020-ban fogsz:


Nora Sakavic: All for the Game februárban jön ki a 3. kötet Lengyelországban, így végre elkezdhetem. *izgatott nagyon* 

10. Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén elolvasni?
Ha meglesz a 100 könyv, a mostani életem mellett, nagyon örülni fogok neki. Ha nem, akkor sem verem a sejhajom a földhöz. És több már meglévő könyvet olvasni, mint újakat venni. #lehetetlen_küldetés# És még többet olvasni lengyelül.

11. Bármilyen egyéb célkitűzés?
Nem elhanyagolni a blogom, mint tavaly tettem. És ezt el is kezdtem ennek a Book Tag-nek a kitöltésével. 🙂

@Fabian@Hermux@Jagika@Odett@fekiyeti79@lianihikawa, ha van kedvetek, szívesen olvasnám a ti listátokat. 🙂

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Újra kirándultunk – Végre!

Olvasónapló - Dianne Duvall: The Lasaran

Olvasónapló - S. A. Locryn: Gyufaláng