Book Tag 5. - A-TÓL Z-IG KÖNYVES BOOK TAG




Kép forrása: https://pixabay.com/

Köszönöm a kihívást @Aoimomo. Remélem, nem okoznak majd csalódást a válaszok. :D 
 

1. Író, akitől a legtöbbet olvastad:
Van pár kedvenc íróm, akiknek, ha lehet minden könyvét elolvasom. Ilyen Amanda Quick, akinek minden álnéven olvastam a magyarul megjelent könyveit (és jó párat, ami lengyelül jött ki). De ott van még Vavyan Fable, Lőrincz L. László,  Amber Kell, Christine Feehan, Dean R. Koontz, Elizabeth Hoyt és még sorolhatnám.


2. Legjobb folytatás valaha:
Christine Feehan: Dark Storm (Biztos, hogy voltak még jó folytatások, de most nem jut eszembe semmi más.) 




3. Mit olvasol jelenleg?
Andrew Gross: Egy kém Auschwitzban (és mellette egy kis Snarryt, mert azt nem lehet kihagyni
J )




4. Milyen italt választasz olvasáshoz?
Mivel hajlamos vagyok elfelejtkezni a folydékbevitelről, nem nagyon iszom olvasás közben. Amikor már kezdek kiszáradni ásványvíz (ha nem vagyok itthon), itthon a jó jó kis csapvizet iszom, ami egyenesen a Bükkből jön. :D 


5. E-könyv vagy papír alapú könyv?
Szeretem mind a kettőt. Egyre inkább kifogyok a helyből a polcokon ezrét egyre többször szerzek be e-könyveket. Főleg lengyelül.





6. Egy karakter, akivel randiztál volna:
Passz. Nem vagyok a randizós fajta. De Perselus Pitont elhívnám egy kávéra. Vagy, ha nem lennének melegek, akkor Ranmarut és Enjoujit. :D





7. Rejtett gyöngyszem:
Lutz van Dijk: Átkozott erős szerelem – sokkal több embernek kellene elolvasnia





8. Egy fontos pillanat a könyves életedben:
Az első könyvem, amit a szomszéd bácsi nyomott a kezembe azzal, hogy olvassam el és talán nem fogok unatkozni. Azóta falom a könyveket. Beczássy Judit: Piri



9. Most fejezted be:
Hayden Moore: Üvegkalitka





10. Leghosszabb könyv, amit olvastál:
Joe Hill: Spóra





11. Legutóbbi könyv, amit késő estig olvastál:
Kodaka Kazuma: Kizuna (nem tudom melyik kötet, mert egymás után faltam őket) 




12. Legutolsó könyvvásárlásod:
Az ingyenes könyv is számít? Mert az utolsó beszerzésem: Magdalena Stonawska –Loë Fjorsigviss (szerk.): Tęczowe i fantastyczne
Amit ténylegesen utoljára vettem az (köszönjük Coop!): Charity Norman: LukeLivingstone titkos élete



13. Legrosszabb könyves szokásod:
Amikor jó könyvet olvasok képtelen vagyok megállni, hogy ne meséljek róla és ne idézgessek belőle. Ezzel valószínűleg Juckó agyára szoktam menni.

14. Új megjelenés, amit a legjobban vársz:
Talán Dean Koontz: Kötődés illetve nagyon várom már Sarina Bowen – ElleKennedy: Mi című könyvét, mert már k.vára elhúzta a kiadó a könyv megjelenését. Ha ezt anno tudom, meg se veszem az első részét. (Mondjuk, azóta se vagyok hajlandó semmit sem venni a kiadótól.)



15. Egy könyv, amiért menthetetlenül Fangirl módra rajongsz:
Van pár. 
Kodaka Kazuma: Kizuna sorozata, Sebastian Barry: Végtelen napok, Vavyan Fable: Álomhajsza, L. A. Fiore: Bestia




16. Könyv, amit megbántál, hogy olvastad:
Példálul: Tekla Maerinaian: Felvállalva vagy Anna Gavalda: Együtt lehetnénk (ez a Molyon 91%-on áll, én rühelltem)




17. Kedvelt hely olvasáshoz:
Leginkább az ágyam.




18. Egy könyv, amit többször elolvastál:
Sok könyvet olvastam/olvasok újra. Ha valamit nagyon szeretek, akkor képes vagyok sokszor elolvasni. De, hogy nem mindig ugyanazokat a könyveket írjam, íme: N. R. Walker: Best of Both Worlds




Ezek voltak az én válaszaim. Ha van kedvetek és még nem töltöttétek ki, akkor itt a lehetőség: @Jucko84 , @shadowhunter1975, @DittaV, és persze, akinek még van hozzá kedve. :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Újra kirándultunk – Végre!

Olvasónapló - Dianne Duvall: The Lasaran

Olvasónapló - S. A. Locryn: Gyufaláng