Olvasónapló - Olivia Black: Planet Glecerus

 

Olivia Black: Planet Glecerus

Sorozat: Alien Lovers 1.
Olvasás nyelve: lengyel (fanfordítás)
Kiadó: Siren Publishing
Kiadás éve: 2016
Oldalszám: 146
Címkék: sci-fi, erotikus, romantikus, LMBT, meleg, menage, sorozat része, mmm, mpreg


Tartalom:

2327. Az egykor erős Föld, próbál kilábalni egy újabb pusztító háború pusztításából. Az újjáépítés nehezen megy, ezért a Föld más bolygóktól kér segítséget. Egy napon csillaghajó érkezik a Gelecerus bolygóról. Technológiát és orvosi segítséget ajánlanak, cserébe annyit kérnek, hogy az emberek vállalják el, hogy a Glecerus nép tagjainak párjává váljanak.

Sebastian Cain önként jelentkezik, hogy valakinek a párja legyen. Arra azonban ő sem számít, hogy ketten is kiszemelik maguknak: a bolygó főkirálya Auden Q’Tal és a csillaghajó kapitánya Regin Priq'aq. Hogy kié lesz Sebastian, azt a király által megállapított verseny dönti el. A győztes mindent visz. Vagy mégsem?

 

 Értékelésem: 

 Amikor belebotlottam a sorozatba és megláttam a borítót, már le is mondtam róla. Megláttam a három pasit és úgy gondoltam ez engem nem érdekel. Bár olvastam már nagyon jó M/M/M történeteket, valójában nem vagyok oda a hármas vagy többes felállásért. Aztán a kíváncsiságom csak nem hagyott nyugodni és elolvastam a fülszövegeket. És onnantól nem volt megállás, mert tudni akartam, hogy is működik ez? Licitálás? Akkor most párok vagy rabszolgák? Idegen lények? Naná, hogy jöhetnek, őket már Laurann Dohnernél is imádtam.

Így aztán belevágtam. És azt kell mondanom, hogy nem bántam meg. Ez egy nagyon jó sorozatnyitó kötet volt és bízom benne, hogy a folytatások is ugyanilyen jók lesznek. Imádtam Sebastiant, a két barátját Aaront és Georgie-t, valamint Audent és Regint. Mindannyian más karakterek mégis annyira imádni valóak.

Sebastian úgy indul neki az útnak, hogy ő csak két dolgot akar: párt találni és meglelni a tíz évvel azelőtt önkéntesként a bolygóra ment bátyját, Jasont. Rögtön az elején megismerkedik az épphogy tizennyolc éves Aaronnal, aki teljesen be van tojva az egésztől. Bár önként jelentkezett (fogjuk rá: az anyja vette rá, mert így a beteg húga megkapja az államtól a gyógyszereket és jobban élnek majd ezután), mégis fél. Főleg azért, mert ezek ketten lusták voltak elolvasni a gleceriánok által összeállított vastag kézikönyvet a tudnivalókról, szabályokról és más bolygók lakóiról, akikkel kereskednek és ezért semmit sem tudnak arról mi vár majd rájuk.

Szerencsére hamarosan hozzájuk csapódik Georgie, aki viszont velük ellentétben szinte vibrál az izgatottságtól, mert alig várja, hogy végre párja legyen és családja. Nem mellesleg igazi okostojás és bevágta a kézikönyvet, így a többi lusta jelölttel együtt Sebastian és Aaron is tőle tudja meg a főbb tudnivalókat. Imádtam az ő triumvirátusukat. Annyira jópofák voltak és annyira drukkoltam mind a hármuknak, hogy jó társat találjanak maguknak.

Egy kicsit írnék arról, hogy is működik ez az egész: tehát az emberek, akik úgy gondolják otthagyják a Földet, önként jelentkeznek, hogy párt találjanak az idegenek között. Mindenki sok szűrésen megy keresztül és közben ki kell tölteni egy rakat kérdőívet a szexuális életükkel, preferenciáikkal és minden egyébbel kapcsolatban. A nőket és férfiakat szétválogatják pl: a meleg férfiak első körben a Glecerus bolygóra kerülnek, mivel ott csak férfiak élnek (és csak fiúk születnek). A többieket más bolygókra viszik majd el.
Amikor odaérnek a Glecerusra, első körben átesnek egy orvosi vizsgálaton, fertőtlenítésen, oltásokon – ekkor elkezd megváltozni a DNS-ük, hogy ugyanolyan hosszú életük lehessen, mint a gleceriánoknak, plusz képesek legyenek a gyermekvállalásra.
Ezek után, mindenki elszállásolnak egy közös szálláson, ahol mindenki kap egy saját ágyat, vannak szórakozási lehetőségeik. Ezen a szálláson egy hétig vannak és mindenféle programokat szerveznek nekik, hogy ne unatkozzanak. Egy dolog tiltott: bármilyen szexuális tevékenység akár egymással, akár a bolygó lakóival/látogatóival.

Azonban minden pillanatot – kivéve a fürdőszobát és mosdókat – kamerát veszik és élőben közvetítik az egész bolygón. És elindul a licitálás a jelöltekre. Ez volt az, amitől kicsit féltem, de kiderült, hogy nem arról van szó, hogy ki fizeti a legtöbbet. Az aukció azért van, mert ezzel fedezik az emberek bolygóra való elhozásának költségeit, az ellátásukat valamint azoknak a jelölteknek, akikre senki sem licitál a később ellátását és lakhatását a szingli házban. És nem is mindig a legtöbbet licitáló győz: annyit mondok, hogy nem véletlenül van az a sok teszt. Még annyit érdemes tudni, hogy a Glecerus bolygó lakói elég hedonisták, nincs ellenükre a nyilvános szex sem. Azonban a párjukkal szemben iszonyúan védelmezőek és óvóak. Majdhogynem kincsekként – sőt kincsekként bánnak a saját párjukkal. Erről szerintem ennyi elég is. :)

 Sebastian döbbenten értesül ott létének második napján, hogy az ő aukcióját leállították. Kiderül, hogy a bátyja, a főkirály legkisebb fiának a párja, így a királyi család tagja és ezek után Sebastian is automatikusan azzá vált. Így rá nem lehet licitálni, őt meg kell nyerni. Azt, hogy milyen versenyben azt majd a főkirály dönti el, miután letelik az aukciós egy hét.

Sebastianra pedig ketten is szemet vetnek: Auden a főkirály és Regin a csillaghajó kapitánya.

Nagyon tetszett nekem az írónő stílusa és maga a történetvezetés is. Az ilyen típusú könyvekkel ellentétben ez nem csak a szexről szólt. Sőt, igazából a főszereplőink a könyv háromnegyedéig nem, hogy nem szexelnek, de szinte alig érintkeznek egymással. A könyv első harmada nagyjából a szálláson eltöltött egy hétről szól, arról, ahogy megismerjük a bolygó életét, a szokásaikat és megismerünk pár embert a sorozat többi kötetéből. Már most megismerkedhettünk pár olyan bolygó szokásával, amik a későbbiekben szerepelnek majd és ennek nagyon örültem.

A piacon történő látogatáson jókat nevettem. Bár Georgie figyelmeztette Sebastiant és Aaront, hogy a gleceriánoknak nincs gondjuk a szexszel és bizony a piacon láthatnak majd érdekes dolgokat, a két férfi nincs felkészülve a látványra. Én olyan jókat nevettem Aaronon, akit teljesen lenyűgözött az a szabad szexuális élet, amit akkor ott látott. (Képzeljetek el üvegszerű csöveket, amikbe be lehet menni meztelenül. Vannak rajta kivágások és bárki, aki úgy gondolja kedvét töltheti a bent lévővel és még fizet is érte.) És ez Aaronnak annyira megtetszik, hogy ő is be akar mászni egy ilyenbe – még szerencse, hogy ott van Sebastian és Georgie mert ez nekik szabályellenes.

 

„- Várj, van pénzem! - kivette a zsebéből az agorotot, vadul lengetve a bankókat.

- Nem te fizetsz, hogy bemenj a cilinderbe - mondta neki Georgie. - Neked fizetnek.

Aaron szánalmasan felnyögött. - Ez még jobb.

- Gyere. - A karjánál fogva gyengéden elhúzta Aaront, visszatérve a bódék labirintusába. - Veszek neked valamit.

- Az nem lesz olyan jó, mint egy furulyázás - mormolta.

- Ez valószínűleg így van.”

Tetszett, ahogy Sebastian lassan megismerkedik a helyi szokásokkal és az is, hogy nem csak magával foglalkozott, hanem valóban odafigyelt a két barátjára. Azért is odavoltam, hogy igazából ő sem tudta eldönteni, hogy melyik férfit is akarja. Ami pedig az érte való vetélkedést illeti, a végeredményre nem számítottam. Jobban mondva, igen, csak nem ebben a formában. És nagyon örültem, hogy Sebastian nem nyugodott bele mindenbe és igenis kiharcolta a saját boldogságát.

Georgie-t sajnáltam, amiért látszólag ő nem kellett senkinek, de mivel tudom, hogy a második kötet róla szól majd, biztos vagyok benne, hogy minden rendben lesz vele is. Kíváncsian várom a sorozat többi tagját.

Még a végén rákapok a menage történetekre. :))))

5/5 pont

 

Megjegyzések

  1. Minden más követelésemről lemondok, de ezt le KELL! fordítanod!!!!! XD Eddig ez visz nálam mindent!!!!! Annyira tetszik maga az alap történet is és a Seb-Aaron-Georgie triót is úgy megkedveltem mikor meséltél róla. Jobb ha tudod nem vakarsz le magadról amíg nem fordítod le. 😂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Felröhögtem a házat. Minden követelésről lemondasz? :D

      Törlés
    2. Nem tehetek róla, de akárhányszor elolvasol valamit, ami aztán megtetszik nekem, azt akarom, hogy fordítsd le. 😂 De ez most a legeslegkedvencebb mind közül. Nem kérek se macikat se Wolfe-ékat, de erről nem mondok le! 😂

      Törlés
  2. Énis énis! :D Lemondok...valamiről. Esetleg.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Újra kirándultunk – Végre!

Olvasónapló - Dianne Duvall: The Lasaran

Olvasónapló - S. A. Locryn: Gyufaláng