Olvasónapló - Susan Laine: Wolfe and His Bunny

 

Susan Laine: Wolfe ​and His Bunny

Sorozat: Pariah Pack 1.
Olvasás nyelve:
 lengyel (fanfordítás)
Kiadó: Siren Publishing
Kiadás éve: 2015
Oldalszám: 110
Címkék: paranormális, erotikus, romantikus, LMBT, meleg, fantasy, sorozat része



Tartalom:

Mi történik akkor, amikor egy vérfarkas rájön, hogy a párja nem mást, mint egy… nyúl alakváltó?

Kergetőzés, szócsaták, humor, romantika és szex…  

 

 Értékelésem: 

Ez egy nagyon édes és vicces történet volt. És bár már olvastam jobb könyveket alakváltó témában, mégis elégedett vagyok, mert azt hozta, amit vártam tőle: könnyed kis romantikus történet, meglepően jó humorral és emiatt nagyon jól szórakoztam rajta.

Már az eleje vicces volt, ahogy Wolfe kiszagolja a párját és szó szerint fogócskába kezdenek, hiszen mire is gondol először egy nyúl, amikor a gonosz farkas annyira áthatóan figyeli? Fuss, Peter, fuss!

Hamarosan kiderül, hogy mindketten érzik a köztük lévő vonzódást – és nem a vadász/préda kapcsolatot -, mégis a köztük lévő különbségek miatt elég nehezen sikerül összejönniük.

Ami a szereplőket illeti, nagyon megszerettem őket. Wolfe igazi alfa: arrogáns, erős, mégis gondoskodó és mint kiderül a lelke mélyén igazi művészember. Peter (Nyúl Péter – ezen olyan jót nevettem) meleg szívű, gondoskodó, de emellett nagyszájú, nem hagyja magát elnyomni és mikor már tudja mit akar, azért foggal-karommal harcol. Mind a két szereplőnek haláli humora volt, aminek nagyon örültem.

A mellékszereplőket is megkedveltem. Az egyik nagy kedvencem Dillon, Wolfe bétája volt. Az a pasi aztán nem fél szembeszállni az alfájával – bár ez nem meglepő, hiszen az egész falka nem szokványos tagokból áll. Nagyon kíváncsi vagyok a többiek történeteire is.

A másik nagy kedvencem Peter anyukája volt. Az első sokk után, ő volt az, aki akár arra is készen állt, hogy jól seggbe rúgja a fiát, ha az hagyja kicsúszni a kezéből a párját.

Tehát, ez egy szórakoztató, vidám és emellett nem kicsit forró történet. Nem vártam tőle világmegváltó gondolatokat, így aztán teljesen elégedetten tettem le a végén az olvasót.

"Peter felnevetett, kibontakozott a karjaiból és elkezdett hátrálni. Hívogatóan integetett az ujjaival. - Aj-aj, nagymama, miért olyan hosszúak a lábaid?
Wolfe felkuncogott flörtölő párját látva. - Hogy amikor elszaladsz, hamarabb el tudjalak kapni, cukorborsóm. - Leguggolt, hogy át tudjon változni. - Szóval, kedvesem... jobb, ha futsz."

3,5/5 pont

Megjegyzések

  1. "nem kicsit forró történet." Az első gondolatom az volt, hogy hiszen nyúl a főszereplője. :D Nem hétköznapi páros, már ettől érdekesnek tűnik, az pedig, hogy humoros csak méginkább dob rajta. Vannak olyan napok, amikor nem vágyik az emberlánya másra csak egy könnyed olvasmányra, és pont ezt kaptad tőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan így van. Amíg eldöntöm, mi legyen a szoborharcosok további sorsa, addig ez a kis sorozat pont jó lesz. Főleg, amilyen idegbajos hétnek nézek elébe. A következő kötet a morc biztonságis gammáról és egy celem model ázsiai aranymacskáról szól. :)) 😆

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Újra kirándultunk – Végre!

Olvasónapló - S. A. Locryn: Gyufaláng

Olvasónapló – Carol Souya: Angelo