Olvasónapló - Olivia Black: Planet Noglion: Freedom

 

Olivia Black: Planet ​Noglion: Freedom

Sorozat: Alien Lovers 6.
Olvasás nyelve:
 angol
Kiadó: Siren Publishing
Kiadás éve: 2019
Oldalszám: 149
Címkék: sci-fi, erotikus, romantikus, LMBT, meleg, menage, sorozat része, mmm, mpreg


Tartalom:

Dennis Osborne, attól félve, hogy a családja kiközösíti, mindig titkolta, hogy meleg. Végül rászánja magát és önként elhagyja a Földet. Nem csak azt reméli, hogy hogy végre szabadon önmaga lehet, hanem, hogy párt talál. Amikor váratlanul a Noglion bolygóra kerül, nagyon fél és kételkedni kezd abban, hogy helyesen tette, amikor elhagyta a Földet.

Gogrek Vemm kormánytisztviselő abban a pillanatban tudta, hogy Dennis hozzá és az öccséhez, Ragnonhoz tartozik, amikor megkapta a glecerián nagykövettől a férfi aktáit.

Dennis saját magán is megdöbbenve, nagyon hamar megszokja az életet Noglionon és beleszeret a társaiba. És akkor olyan dolog történik, amire senki sem számít: terhes lesz.


 Értékelésem: 

Ez aztán a meglepetés kötet volt. Az előző rész végén én már eltemettem ezt a sorozatot és felvérteztem magam, hogy most megint a sok szexről fog szólni a történet. Ehhez képest kellemesen csalódtam és igazán megszerettem ezt a kötetet.

Még mindig nem vagyok oda a petes dologért, de itt azért már szépített az írónő, mert behozott egy olyan dolgot, amit az előző részben elfelejtett megemlíteni.

Nagyon kíváncsi voltam a kötetre, mert, amikor kiderült az előző részben, hogy Dennis még szűz, kissé féltettem a nyilvános megjelölés miatt. Ez vett rá arra, hogy elolvassam a könyvet.

A könyv ott kezdődik, ahol az előző is: Dennis a Noglionra kerül és elválasztják Erictől, amitől teljesen bepánikol. Elvezetik egy privát lakosztályba, ahol Gogrek Vemm fogadja a megrettent férfit. Dennis itt megtudja, hogy mivel még szűz, ezért nagy becsben tartják a bolygón. És emiatt neki nem kell részt vennie az arénában az érte folyó harcot nézve, ráadásul őt nem fogják nyilvánosan megjelölni, hanem majd a győztes eljön ebbe a szobába és majd kettesben lesznek és ne féljen, a leendő párja nem fogja bántani. Gogrek azt is elárulja, hogy az érte harcolók között ott van az öccse, Ragnon is és nagyon reméli, hogy Dennis az övéké lesz.

Természetesen Ragnon megnyeri a harcot és ezzel Dennis a két férfihoz kerül. Dennis nagyon hamar megszereti őket és viszonylag könnyedén beilleszkedik a házikedvenc életbe. Egyetlen gondja van, hogy utál egyedül otthon ülni és semmit tenni, miközben a partnerei dolgoznak.

Szerencsére ebben a kötetben az írónő hanyagolta az állandó nyilvános szexet és az esetek nagy részében a négy fal közé szorította az ágytornát a férfiak között. Mindhárom karakter nagyon szerethető volt, sőt, Gogrek és Ragnon két apját is nagyon megszerettem.

Amikor Dennis állapotos lesz, akkor kiderül, hogy ennek a társadalomnak is van egy nagy problémája, méghozzá a petek meddősége illetve az, hogy nagyon nehezen esnek teherbe a noglionoktól. Ezért is akkora csoda Dennis terhessége. Igazából meglepett, hogy mindezek ellenére, milyen sok noglionnak van idegen petje és mennyien szeretnének még. Örülök, hogy a végére rájönnek a megoldásra és így több családnak lesz lehetősége gyereket vállalni. Ami pedig a peteket illeti:amikor egy pet terhes lesz, onnantól kezdve ő is noglionnak számít és már nem kell meztelenül lennie és a pórázt is elhagyják. Oda megy, ahova akar és, nem kell, hogy a partnere kísérje, mert senki sem fog hozzányúlni.

Természetesen kellett egy dráma is a végére, ami nem csak Denniséknek volt az, hanem igazán rámutatott arra, hogy a petek mennyire vágynak arra, hogy gyermekük lehessen. Szerencsére a végén minden jóra fordul és ezzel az írónőnek sikerül visszahoznia a sorozatot. No, nem volt olyan jó, mint az első kötet, de azért elmondhatom, hogy végig drukkoltam ennek a triónak és nagyon szerettem őket.

„Gogrek egy pillanatig sem habozott. A hím egyenesen Dennishez lépett és a karjába tette Eniont. Dennis lehunyta a szemét és egy néma imát küldött az istenekhez. Ragnon és Gogrek, körülfogták Dennist és átkarolták. Dennis a családjával együtt biztonságban érezte magát. Ismét minden rendben volt a világon.”

Nem tudom, hogy Olivia Blacknek szándékában áll-e más bolygókra is elvinni minket, de bárhogy is dönt, én még nem tudom, hogy akarom-e majd a folytatást.

Most kinéztem magamnak egy paranormális sorozatát a Federal Paranormal Agency-t és azt hiszem, adok egy esélyt a paraügynököknek. :D

És baromira büszke vagyok magamra, amiért angolul végigolvastam és viszonylag kevésszer kellett szótárhoz nyúlnom. Tényleg ideje, hogy jobban ráfeküdjek az angol olvasásra.

4,5/5 pont

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Újra kirándultunk – Végre!

Olvasónapló - S. A. Locryn: Gyufaláng

Olvasónapló – Carol Souya: Angelo