Olvasónapló - Susan Laine: Wise Wolf and His Colorful Coywolf

Susan Laine: Wise Wolf and His Colorful Coywolf
Sorozat: Pariah Pack 5.
Olvasás nyelve:
 lengyel (fanfordítás)
Kiadó: Siren Publishing
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 120
Címkék: paranormális, erotikus, romantikus, LMBT, meleg, fantasy, sorozat része



Tartalom:

Randy, a fiatal omega, rengeteg ocsmányságot élt át, mielőtt a Páriák Falkájához került. Mivel a rengeteg fizikai bántalmazás miatt elveszítette a szaglását, mindig is attól rettegett, hogy soha nem fogja felismerni a párját. Most azonban a Szellemek visszaadták neki a szaglás képességét és már azt is tudja, hogy a zéta Kade, a falka tudósa a társa. Azonban, mielőtt még boldogan élhetnének, még meg kell küzdeniük Randy fizikai és lelki sérüléseivel, egy új coywolf falka bukkan fel a szomszédos nemzeti parkban, valamint egy tucatnyi, egykori falkatag, akik önként elmentek, most visszatértek. Ezzel nem kevés bonyodalmat okozva.

 

 Értékelésem: 

Meg kell vallanom, hogy kicsit féltem a könyvtől, pont azért, mert Randy már az előző kötetben is szerepelt és tudtam, mi történt vele. Ráadásul a fülszöveg alapján én sokkal nagyobb drámára számítottam a szomszédos falka felbukkanásától és attól féltem, hogy bele fognak rondítani Randy és Kade kapcsolatába.

Megkönnyebbültem, hogy nem így történt. Eddig ez lett a kedvence könyvem a sorozatból. Imádtam Randy és Kade kapcsolatának kialakulását. Randy a harsány, fiatal férfi, aki rengeteg pocsékságon ment már keresztül és Kade, a halk tudós, aki annyira igyekszik óvni Randyt, hogy az már időnként a srácnak is túlzásnak tűnik. :D Ennek ellenére nekem nagyon tetszett, hogy lassan haladtak, és Kade átadta az irányítást Randynek.

Randy rengeteg hátránnyal indult az új életébe: amikor Lyss megmentette a sok szenvedést átélt farkast, a srác se írni, se olvasni nem tudott. Lenyűgöző, hogy milyen gyorsan tanul. És mindezt lelkesen. Kade jó tanára. :)

Nagyon jó kis meglepetés volt, ahogy visszatértek az elveszett bárányok – igazából farkasok – és kíváncsian vártam, hogy vajon milyenek lesznek? Igazából csak kettőt ismertünk meg: Christiant a taut, aki amolyan papféle volt, és Bowent, aki egykor Dillon mellett a másik béta volt a falkában.

A Chrisitan és Randy közötti konfliktus jól meg volt írva és meg voltam elégedve azzal, amit Christian a végén kapott. Randy különleges új képessége pedig nagyon-nagyon tetszett.

Ami a szomszédos falkát illeti és azok nőstény alfáját, nos… egyelőre még nem tudom hova tenni Gráinne-t. Az elején utáltam, de, ahogy Randyvel bánt az nagyon szimpatikus volt. Viszont, ahogy Bowennel, az pedig megint nem igazán tetszett. Ez a nő csupa rejtély, remélem még elő fog bukkanni a következő kötetekben.

Ez a kötet egyértelműen eldöntötte, hogy folytatom a sorozatot és elolvasom a maradék két kötetet. Bár a magam részéről, teljesen elégedett lennék, ha ezt a sorozatot itt most lezárta volna az írónő. Vannak fenntartásaim az utolsó két kötettel kapcsolatban, annyira egyértelmű, hogy az csak úgy hozzá lett csapva és a fülszövegek alapján, elmegy egy másik irányba. Egyelőre azt se értem, hogy fog kapcsolódni a páriákhoz. Na, majd kiderül.

Attól pedig fülig ért a szám, hogy Lyss is kapott szerepet ebben a részben is – bár az meglepett, hogy nem költözött még össze Woodyval. Ami Randy miatt alakult így, és azt kell mondanom, hogy Woody nagyon megértő társ, ha hajlandó volt engedni, hogy a párja ne vele éljen… még. :D

És persze, nem maradhat el az idézet sem.

 

„Aztán megnyalta Kade fülcimpáját és azt motyogta: - Ami a következő könyvet és órát illeti…

- Igen? – Kade alig várta, hogy hallhassa, Randy mit szeretne megtanulni. Talán Shakespeare vagy Dickens? Salman Rushdie, George Orwell, Ray Bradbury vagy Aldous Huxley? Netán Tolkien vagy J.K. Rowling? Arra gondolt, hogy Randy imádná a lázadó könyveket… például a Gépnarancsot Burgess-től.

És akkor Randy nyilvánvalóvá tette, mennyire téved.

- A könyv, amit az első laptól az utolsóig szeretnék megtanulni, az a… Meleg Kámaszútra.”

4,5/5 pont

 

 

 

 

Megjegyzések

  1. Egész nap vártam ezt az értékelést, de aztán már olyan álmos voltam, hogy csak írok hozzá; köszönöm! Egyre jobban bosszant, hogy nem olvashatom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez volt a sorozat legjobb kötetet. És az első, a nyuszis.

      Törlés
  2. Én nagyon nagyon szeretném ezt a sorozatot szigorúan az ötödik részéig olvasni! :D Kampányolni fogok egy fordításért nálad! :D Az utolsó idézetet egyenesen imádom! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Újra kirándultunk – Végre!

Olvasónapló - Dianne Duvall: The Lasaran

Olvasónapló - S. A. Locryn: Gyufaláng