Book Tag 8. - Back to School Book Tag

Kép forrása: https://pixabay.com/



 

Back to School Book Tag

Köszönöm szépen @shadowhunter1975 a kihívást. Hozom is a válaszaim. J

 


1. Radír – Egy könyv, amit kitörölnél az emlékezetedből


Tekla Maerinaian: FelvállalvaItt írtam róla annak idején, és azóta se tudtam elfelejteni. Pedig nagyon akartam ám!

 



2. Füzet – Egy naplószerű könyv, ami valamiért megragadta a figyelmedet


Isabell Zachert – Christel Zachert: Belli Várlak otthon, a Paradicsomban…! – 17 évesen olvastam ezt a könyvet és azóta se tudtam elfelejteni. Lehet, hogy nem a legjobb a témájában, de nekem bőven sokkoló volt kamaszként ilyet olvasni.

 



3. Fizikatankönyv – Egy tudományos könyv, ami tetszett


Richard O' Barry: Delfinmosoly – nem tudom mennyire tudományos, de szerettem.




 


4. Nyelvóra – Egy könyv, amit nem magyarul olvastál

Rengeteg olyan van, most melyiket válasszam???? :)
Legyen egy lengyel író:
Andrzej Selerowicz: Ariel znaczy lew – Értékelésem itt
és legyen egy lengyelre lefordított:
L. A. Fiore: Bestia Przebudzenie Lizzie Danton – annak idején ITT áradoztam róla.
Ó és persze egy angol nyelvű, mert ezt nem bírtam kihagyni és még, ha lassan is és néha szótárazva, de muszáj volt tudnom mi lesz Biffyvel és Lyallal:
Gail Carriger: Romancing the Werewolf – Értékelésem ITT

 5. Ünneplőruha – Egy könyv, aminek lenyűgöző a borítója


N. R. Walker: His Grandfather's Watch – egyszerűen odavagyok a borítóért. Egyszerű, mégis ott van benne minden





6. Házi feladat – Az első könyv a várólistádról, ami eszedbe jut


Debbie McGowan: When Skies Have Fallen – mióta elolvastam a fülszövegét, nem hagy nyugodni. Biztos, hogy rá fogom venni magam az angol olvasásra. :) 





7. Évnyitó – Egy könyv, amit egy eseménynek köszönhetően fedeztél fel


Olesz Volja: Hóvihar – 2019. novemberében kaptam ajándékba a Miskolci Ukrán Nemezetiségi Önkormányzattól, a holodomor áldozatainak emlékére tartott könyvbemutatón, ahol ebből a könyvből olvasott fel a fordítója. Megrázó, azóta se bírtam rászánni magam az olvasásra.




8. Őszi szünet – Egy könyv, amit már alig vársz, hogy elolvasd


Casey McQuiston: Red, White & Royal Blue (lengyel) – már csak azt várom, hogy Juckóval egyszerre ne olvassunk épp semmit és rávessük magunkat :D





9. Osztálytársak – Egy könyv, amelyről egy barátodtól hallottál

Adam Kay: Ez fájni fog Egy fiatal orvos naplója – Juckó te ajánlottad nekem és nem bántam meg, hogy elolvastam. Dőltem a röhögéstől

Andrew Gross: Egy kém Auschwitzban – Vic ezt a te ajánlásodra (és kölcsönzésedre) olvastam el. Köszönöm még egyszer, nagyon jó könyv. Itt írtam róla.

 


10. Sticky notes – Egy sorozat, amelyre felhívnád az emberek figyelmét

Christine Feehan: Dark Saga – paranormális, vámpíros, romantikus sorozatokat, akkor ajánlom. Csak élje túl az első 3-4 könyvet és utána már egyre jobb lesz.
J

Elizabeth Hoyt: Maiden Lane – fantasztikusan jó történelmi romantikus sorozat

Evangeline Anderson:  Assignment – nem túl hosszú, de annál izgalmasabb meleg sorozat két rendőrről a ’80-as években 

Ha van kedvetek és még nem töltöttétek ki, itt a lehetőség: @Jucko84, @Jagika, @FSzK, @Könyvmolyocska1, @ZitussKa,



Megjegyzések

  1. *sír* Már így is olyan elmaradásban vagyok a book tagekkel... De meglesz... eskü!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Újra kirándultunk – Végre!

Olvasónapló - Dianne Duvall: The Lasaran

Olvasónapló - S. A. Locryn: Gyufaláng